O nas
SIEDZIBA FIRMY:
Europ Joanna Gierek
Wólka Somiankowska 43 A
07-203 Somianka
Numer konta Bankowego Bank Spółdzielczy Wyszków
12 89310003 0003 7862 2000 0101
KRÓTKO O NAS:
Jesteśmy firmą, która już od 2004 roku zajmuje się sprzedażą drobnego sprzętu AGD, przyborów kuchennych z tworzywa i stali nierdzewnej. To dzięki klientom zdobyliśmy zaufanie i cieszymy się popularnością na lokalnym rynku. Nasza firma posiada doświadczenie, wiedzę oraz kontakty biznesowe, a szeroki wachlarz produktów sprawia, że możemy otrzymywać i realizować różne zamówienia klientów. Oprócz zamówień detalicznych realizujemy także zamówienia hurtowe (na większe ilości) w skutek czego zyskacie Państwo rabat. Planując większe zakupy proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA:
ul. Mickiewicza 23 C
06-100 Pułtusk
Tel. 22 113 14 28
e-mail: info@europ.com.pl
GODZINY PRACY:
PONIEDZIAŁEK: 9:00 - 17.00
WTOREK: 9:00 - 17.00
ŚRODA: 9:00 - 17.00
CZWARTEK: 9:00 - 17.00
PIĄTEK: 9:00 - 17.00
SOBOTA: 9:00 - 15.00
NIEDZIELA: Nieczynne
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY !!!
ZASADY SPRZEDAŻY:
Po wygraniu aukcji otrzymają Państwo maila z danymi do przelewu . Wszelkie zmiany i informacje dotyczące adresu i faktury proszę przekazywać nam przez formularz.
- W przypadku wysyłki kurierskiej prosimy o otworzenie paczki i sprawdzenie zawartości przy kurierze. W razie jakichkolwiek niezgodności, prosimy o spisanie PROTOKOŁU SZKODY oraz napisanie do nas w tej sprawie na adres mailowy: info@europ.com.pl
- Po otrzymaniu przesyłki prosimy o kontakt z nami (najlepiej mailowy) w razie jakichkolwiek kłopotów.
- Przykładamy szczególną uwagę do tego, aby wszystko przebiegało zgodnie z zasadami, ale siłą rzeczy sporadycznie mogą pojawić się błędy. Wtedy prosimy o kontakt mailowy. Z pewnością sytuacja zostanie rozwiązana z korzyścią dla obu stron.
- Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Jeżeli wygrali Państwo więcej niż jedną aukcję na naszym koncie i chcą Państwo, abyśmy wysłali do Państwa przesyłkę zawierającą więcej niż jeden przedmiot, aby zredukować koszt przesyłki proszę o kontakt celem ustalenia tego kosztu. Proszę pamiętać, że wysyłamy jedną przesyłką tylko te przedmioty, które były zakupione na jednym i tym samym koncie.
- Czas realizacji zamówienia to 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub do czasu kiedy otrzymamy towar na sklep.
- Polecamy odbiór osobisty w naszych punktach sprzedaży.
- Proszę mieć na uwadze fakt, że zdjęcia przedstawiane na naszych aukcjach otrzymaliśmy od producenta. W związku z tym wygląd wystawianych na aukcjach przedmiotów może nieznacznie różnić się od ich rzeczywistego wyglądu. Mamy natomiast możliwość przesłania zdjęcia w realu.
- W przypadku przesyłek wysłanych przez kuriera, prosimy o otworzenie paczki w obecności kuriera. Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, KONIECZNIE poproś kuriera o spisanie protokołu szkody. Kurier nie może odmówić.
INFORMACJE DLA KONSUMENTA*
*osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
SPRZEDAWCA
Joanna Gierek, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Europ Joanna Gierek, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7571303275, nr REGON 140729907 , Wólka Somiankowska 43a, 07-203 SomiankaKONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Wólka Somiankowska 43a, 07-203 Somianka
- Adres e-mail: info@europ.com.pl
- Telefon: 22 113 14 28
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, na czas i w celu realizacji sprzedaży.
Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Sprzedawca wyda towar Konsumentowi niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży.
WARUNKI REKLAMACJI
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży.
W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.
Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- Żądać usunięcia wady
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie.
W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres Sklepu.
Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Konsumenta, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Konsumenta.
Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest pod adresem: UOKIK,
- co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
Lista sądów dostępna jest pod adresem: UOKIK - bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: ODR.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
W przypadku, gdy dla zawarcia umowy konieczne będzie podanie danych osobowych, informujemy, że będziemy ich administratorem, a przetwarzanie odbywać się będzie na wskazanych poniżej zasadach:
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
- Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży
- Marketing bezpośredni
- Przesyłanie newslettera
Podstawa przetwarzania:
- Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Podanie danych:
- dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy
Skutek niepodania danych:
- brak możliwości otrzymania faktury VAT
- brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie
- brak możliwości ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
Możliwość cofnięcia zgody:
- w każdej chwili
Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
OKRES PRZETWARZANIA
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
- przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych (związany z fakturą VAT) lub
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez strony
- cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
- zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
TWOJE UPRAWNIENIA
Ponadto przysługuje Ci prawo żądania:
- dostępu do Twoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii Twoich danych (art. 15 RODO lub - jeśli ma to zastosowanie - art. 13 ust. 1 lit. f RODO),
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- żądania przeniesienia danych do innego administratora,
A także:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
- z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora),
- jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista odbiorców Twoich danych:
- hostingodawca
- osoby współpracujące ze Sprzedawcą na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające jego bieżącą działalność
- podmiot zapewniający Sprzedawcy wsparcie techniczne/IT
- podmiot zapewniający system mailingowy
- operator internetowej platformy handlowej
- podmiot zapewniający usługi marketingowe
- portale społecznościowe
- podmiot umożliwiający działania analityczne na stronie
- dostawca płatności
- podmiot zapewniający dostawę towaru – chyba że odbierasz towar osobiście
- dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
- biuro rachunkowe
- podmiot zapewniający system ratalny
- podmioty umożliwiające umieszczanie opinii o Sklepie lub produktach i ich porównywanie
- podmiot przeprowadzający badanie satysfakcji
- podmiot dostarczający komunikator dostępny w Sklepie
- odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim jesteśmy zobowiązani do udostępnienia im danych
Licytowane ceny są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług VAT.
Ceny wyrażone są w PLN ( Polski złoty).
Wylicytowana cena nie podlega negocjacji.
Na łączną cenę do zapłaty składają się: wylicytowana cena brutto za towar plus koszty przesyłki (informacja na stronie danego produktu).
W przypadku odbioru osobistego: Europ Joanna Gierek, 07-203 Somianka, Wólka Somiankowska 43a, NIP 7571303275, kwota do zapłaty jest równa kwocie wylicytowanej.
Jeżeli Kupujący wylicytuje więcej niż jeden przedmiot, koszty transportu są określane przez Sprzedającego dla całej przesyłki. W celu uzgodnienia kosztów transportu należy skontaktować się ze sprzedającym na adres email: info@europ.com.pl lub telefonicznie: 22 113 14 28.
Sposób zapłaty.
Sprzedający akceptuje następujące płatności za zakupiony towar:
- Płatność przy odbiorze (Kupujący reguluje należność przy odbiorze przesyłki u listonosza lub kuriera)
- Przelewem na wskazany rachunek bankowy Sprzedawcy
- Przekazem pocztowym na adres Sprzedającego.
Sposoby transportu wylicytowanych przedmiotów.
- Przesyłka pocztowa (ekonomiczna, priorytetowa) – wysyłka od poniedziałku do piątku: godziny nadawania: 9:00 i 16:00 wg cennika Poczta Polska
- Przesyłka pobraniowa pocztowa (ekonomiczna, priorytetowa) – wysyłka od poniedziałku do piątku: godziny nadawania: 9:00 i 16:00 wg cennika Poczta Polska
- Przesyłka kurierska – wysyłka od poniedziałku do piątku godziny nadawania: 13:30 wg cennika
- Przesyłka kurierska pobraniowa – wysyłka od poniedziałku do piątku godziny nadawania: 13:30 wg cennika
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany formy wysyłki, pod warunkiem zachowania wartości wybranego sposobu dostawy.