Nie udało mi się dokończyć płatności, jak mogę opłacić zamówienie?
Proszę o wykonanie tradycyjnego przelewu na numer konta:
„EUROP” JOANNA GIEREK
WÓLKA SOMIANKOWSKA 43 A
07-203 SOMIANKA
Numer konta Bankowego Bank Spółdzielczy Wyszków
12 8931 0003 0003 7862 2000 0101
W tytule przelewu, proszę o wpisanie numeru zamówienia.
W jaki sposób anulować zamówienie?
Proszę o wysłanie wiadomości mailowej z prośba o anulowanie zamówienia na adres info@europ.com.pl
Czy mogę zmienić dane do wysyłki?
Jeśli wprowadzone zostały błędne dane do wysyłki należy skontaktować się niezwłocznie drogą telefoniczną lub mailową. Wprowadzenie zmian będzie możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze spakowane.
Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?
Faktura do zamówienia jest wystawiana jedynie, gdy podczas składania zamówienia zostały podane kompletne dane do faktury z uwzględnieniem numeru NIP.