Rabat na pierwsze zakupy można uzyskać poprzez zapisanie się do Newsletteru. Otrzymują wówczas Państwo kod rabatowy, który należy wpisać podczas składania zamówienia. Po wykonaniu takich czynności kwota za zamówienie ulegnie pomniejszeniu.

Skontaktuj się z nami przez infolinię 22 113 14 28 (pn-pt – 9-17) lub przez e-mail: info@europ.com.pl

Tak, mamy taka możliwość. Płatność odroczona jest realizowana w naszym sklepie przez PayPo.

Tak. Przy składaniu zamówienia wybierz opcję „pobranie” w sekcji płatności.

Jeżeli wybrałeś płatność “Przelew bankowy” to numer rachunku znajdziesz w zakładce formy płatności: W tytule przelewu podaj numer zamówienia, który zostanie wysłany mailowo po potwierdzeniu zamówienia.

W przypadku szybkich płatności (Przelewy24) zostaniesz automatycznie przekierowany za stronę banku. Nie zmieniaj tytułu płatności, gdyż wtedy Operator Płatności nie będzie mógł zweryfikować Twojej wpłaty i pieniądze nie zostaną nam przekazane.

Możesz złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej infolinii 22 113 14 28

(pn-pt – 9-17) wybierając numer tonowy 1.

Przyjmujemy płatności przelewem bankowym, poprzez BLIK-a, kartami płatniczymi oraz przez szybkie płatności – Przelewy24. jest również możliwość płatności przy odbiorze - przesyłka pobraniowa.

Przyjmujemy płatności na podstawie faktury Proformy. Nie ma możliwości złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności.

Z reguły zamówienie jest realizowane w dniu złożenia lub w następnym dniu roboczym. Przesyłki staramy się wysyłać na bieżąco. Z wyjątkiem ofert gdzie czas wysyłki jest dłuższy niż 24h.

Aktualnie nie oferujemy sprzedaży ratalnej.

ładuję....