do kasy suma: 0,00 zł

Darmowa dostawa od 299zł

 +48 22 113 14 28

info@europ.com.pl

Zamów w do godziny 14 a wyślemy jeszcze dziś.

60 dni za zwrot

Pytania i odpowiedzi

 Produkty:

  • Czy garnki można myć w zmywarce?

Garnki, które można myć w zmywarce posiadają wpis na ten temat w ofercie.

Brak  informacji, jest tożsamy z brakiem takiej możliwości.

 

  • Czy garnki działają na indukcji?

Informacja dotycząca działania garnków na indukcji jest zawarta w ofercie przedmiotów.

 

  • Jaka jest średnica dna pola indukcyjnego garnków/patelni?

Pole indukcyjne garnków/patelni jest o klika centymetrów mniejsze od średnicy górnego rantu , który jest opisany w ofercie przedmiotu.

 

  • Jaka jest pojemność garnków?

Pojemności garnków są podane w każdej ofercie , są to pojemności całkowite czyli do samego rantu naczynia.

 

  • Jakie są wymiary produktu?

Wszelkie informacje dotyczące wymiarów są zawarte w części opisowej produktu w ofercie.

 

  • Jaki jest kolor produktu?

Kolory produktów są bardzo dobrze odzwierciedlone na zdjęciach w ofercie, jak również opisane w samej ofercie. Mogą one różnić się nieznacznie, jednak jest to uzależnione od kart graficznych komputerów.

 

  • Z jakiego materiału oraz jakie wypełnienie mają kołdry i poduszki?

W opisie każdej oferty znajdziesz informacje szczegółowe dotyczące wypełnienia i materiału kołder.

 

  • Czy sztućce można myć w zmywarce?

Sztućce, które można myć w zmywarce posiadają wpis na ten temat w ofercie.

Brak  informacji, jest jednoznaczny z brakiem takiej możliwości.

 

  • Czy brytfankę można używać w piekarniku?

Brytfannę można używać w piekarniku, ale bez szklanej pokrywki.

 

  • Jaki jest kod do walizki ze sztućcami?

Proszę o ustawienie kodu zarówno z jednej strony, jak i z drugiej na 000, a następnie o przesunięcie przycisków odpowiednio lewy w lewą stronę, a prawy w prawą. Te czynności powinny pomóc w rozwiązaniu problemu z walizką.

 

  • Czym jest Stal nierdzewna dla alergików – 18/0 , 13/0 ?

Symbol 18/0 oznacza stal bezniklową. Jest to doskonały wybór dla osób, które są uczulone na nikiel (Ni). Sztućce z takim oznaczeniem nie posiadają w swoim składzie ani grama niklu. 18 – procentowa zawartość chromu sprawia, że sztućce są odporne na korozję oraz charakteryzują się bardzo dużą trwałością.

Symbolem 13/0 zwykle oznaczane są tylko noże. Są to nadal sztućce bezniklowe, ale o obniżonej zawartości chromu. Stal, z której wytwarzane są noże musi być bardziej elastyczna, dlatego stosuje się taką o obniżonej zawartości tego pierwiastka.

Wybierając sztućce o zerowej zawartości niklu masz pewność, że Ty i Twoi bliscy uczuleni na nikiel będziecie jedli zdrowo i bezpiecznie.

 

  • Czym jest stal nierdzewna 18/10?

Symbol 18/10 oznacza, że w danym stopie jest 18% chromu i 10% niklu. Jest to bardzo dobre połączenie, ponieważ chrom zapewnia bardzo dobre właściwości antykorozyjne, a nikiel sprawia że sztućce są jasne i charakteryzują się wysokim połyskiem. Dzięki takiemu połączeniu sztućce są niezwykle trwałe i nie wchodzą w żadne reakcje z żywnością.

 

 

Zamówienie i Płatność:

  • Jak otrzymać 5% rabatu na pierwsze zakupy?

Rabat na pierwsze zakupy można uzyskać poprzez zapisanie się do Newsletteru. Otrzymują wówczas Państwo kod rabatowy, który należy wpisać podczas składania zamówienia.  Po wykonaniu takich czynności kwota za zamówienie ulegnie pomniejszeniu.

 

  • Czy mogę kupić na raty?

Aktualnie nie oferujemy sprzedaży ratalnej.

 

  • Chcę zamówić większą ilość towaru na firmę lub organizację...

Skontaktuj się z nami przez infolinię 22 113 14 28 (pn-pt – 9-17) lub przez e-mail:

                 info@europ.com.pl

 

  • Czy jest możliwość płatności odroczonej?

Tak, mamy taka możliwość. Płatność odroczona jest realizowana w naszym sklepie przez PayPo.

 

  • Czy jest możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze towaru?

Tak. Przy składaniu zamówienia wybierz opcję „pobranie” w sekcji płatności.

 

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Jeżeli wybrałeś płatność “Przelew bankowy” to numer rachunku znajdziesz w zakładce formy płatności: https://europ24.pl/pl/static/formy-platnosci.html , w tytule przelewu podaj numer zamówienia, który zostanie wysłany mailowo po potwierdzeniu zamówienia.

W przypadku szybkich płatności (PayU, Przelewy24) zostaniesz automatycznie przekierowany za stronę banku. Nie zmieniaj tytułu płatności, gdyż wtedy Operator Płatności nie będzie mógł zweryfikować Twojej wpłaty i pieniądze nie zostaną nam przekazane.

 

  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Możesz złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej infolinii 22 113 14 28

 (pn-pt – 9-17) wybierając numer tonowy 1.

 

  • Jakie są dostępne sposoby płatności za zakupiony towar?

Przyjmujemy płatności przelewem bankowym, poprzez BLIK-a, kartami płatniczymi oraz przez szybkie płatności – PayU, Przelewy24. jest również możliwość płatności przy odbiorze - przesyłka pobraniowa.

 

  • Jakie formy płatności są dostępne dla przedsiębiorstw i jednostek budżetowych?

Przyjmujemy płatności na podstawie faktury Proformy. Nie ma możliwości złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności.

 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Z reguły zamówienie jest realizowane w dniu złożenia lub w następnym dniu roboczym. Przesyłki staramy się wysyłać na bieżąco. Z wyjątkiem ofert gdzie czas wysyłki jest dłuższy niż 24h.

 

 

Wysyłka:

  • Czy wysyłacie za pobraniem?

Płatność pobraniowa jest możliwa u Kuriera Dpd, Pocztex Kurier 48 oraz Odbiór w Punkcie Poczta Polska.

 

  • Czy towar można odebrać osobiście?

Tak, nasze produkty można odebrać na naszym Magazynie pod adresem Wólka Somiankowska 27, 07-203 Somianka oraz w sklepie stacjonarnym, ul Mickiewicza 23C, 07-100 Pułtusk.

 

  • Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Przesyłki realizujemy tylko w kraju. Bywa tak, ze Kupujący zamawiają na adres rodziny lub znajomych w Polsce, po czym Ci przesyłają bezpośrednio do Kupującego.

 

  • Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy pojawią się w koszyku podczas składania zamówienia oraz w zakładce czas i koszt dostawy: https://europ24.pl/pl/static/czas-i-koszty-dostawy.html

 

 

Realizacja zamówienia:

  • Nie udało mi się dokończyć płatności, jak mogę opłacić zamówienie?

Proszę o wykonanie tradycyjnego przelewu na numer konta:

                      „EUROP” JOANNA GIEREK

                       WÓLKA SOMIANKOWSKA 43 A

                       07-203 SOMIANKA

                       Numer konta Bankowego Bank Spółdzielczy Wyszków

                       12 8931 0003 0003 7862 2000 0101

                     W tytule przelewu, proszę o wpisanie numeru zamówienia.

 

  • W jaki sposób anulować zamówienie?

Proszę o wysłanie wiadomości mailowej z prośba o anulowanie zamówienia na adres info@europ.com.pl

 

  • Czy mogę zmienić dane do wysyłki?

Jeśli wprowadzone zostały błędne dane do wysyłki należy skontaktować się niezwłocznie drogą telefoniczną lub mailową. Wprowadzenie zmian będzie możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze spakowane.

 

  • Czy mogę zmienić dane do faktury?

Dane do faktury mogą zostać zmienione do momentu nadania paczki.

 

  • Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

Faktura do zamówienia jest wystawiana jedynie, gdy podczas składania zamówienia zostały podane kompletne dane do faktury z uwzględnieniem numeru NIP.

 

 

Zwrot:

  • Czy mogę zwrócić towar?

Towar nowy w oryginalnym opakowaniu, może zostać zwrócony przez Konsumenta w ciągu 60 dni od zakupu. Zwrot nie przysługuje Przedsiębiorcom.

 

  • W jaki sposób zwrócić towar?

Proszę o zgłoszenie zwrotu przez formularz na stronie sklepu.

https://complaio.com/app/addreturn.php?company_key=16wxahSdmwNng

Następnie po otrzymaniu wiadomości z Działu Zwrotów, proszę o odesłanie towaru dowolnie wybraną formą przesyłki niepobraniowej.

 

  • W jakim czasie i jak są zwracane pieniądze?

Środki są zwracane na konto bankowe, w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki zwrotnej.

 

 

Reklamacja:

  • W jaki sposób mogę zareklamować towar?

 Proszę o zgłoszenie reklamacji przez formularz na stronie sklepu.

https://complaio.com/app/addComplaint.php?company_key=16wxahSdmwNng

 

  • Jaki jest czas gwarancji na produkty?

Produkt zakupiony za paragon posiada 24 miesiące gwarancji, zaś zakup na fakturę 12 miesięcy.

 

  • Co zrobić w przypadku uszkodzonej paczki?

Szkodę należy zgłosić przewoźnikowi w momencie odbioru przesyłki spisując z Nim protokół szkody. Taki dokument należy wysłać nam wraz ze zdjęciami uszkodzeń przez formularz reklamacyjny.

https://complaio.com/app/addComplaint.php?company_key=16wxahSdmwNng

 

  • Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

W przypadku odesłania produktu do serwisu, czas na decyzje reklamacyjną to 14 dni od momentu otrzymania towaru.

W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzeń, wszelkie informacje są przekazywane na bieżąco, aby jak najszybciej zadowolić klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium