Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego.

Okres gwarancji na produkty sklepu:                                      

dla konsumentów (zakup na paragon) - 24 miesiące; dla przedsiębiorców (zakup na fakturę) - 12 miesięcy.

 

REKLAMACJE

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego” w terminie 7 dni od otrzymania towaru.

Przedmioty z naszego magazynu są sprawdzane przed wysyłką.  Jeśli zauważyłeś uszkodzenie po otrzymaniu przesyłki powinieneś sporządzić protokół szkody z przewoźnikiem w jego obecności oraz przesłać go mailem na adres info@europ.com.pl wraz ze zdjęciami uszkodzenia. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą.

Reklamacje wynikające z użytkowania produktu powinny zawierać w zgłoszeniu mailowym przesłanym na adres info@europ.com.pl

- zdjęcia wad produktu oraz krótki opis

- wypełniony protokół reklamacyjny (do pobrania w załączniku) wraz z dowodem zakupu

 Co do zasady po otrzymaniu informacji od nas, wadliwy towar powinien zostać odesłany na koszt Kupującego do sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu , aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 60 DNI NA ZWROT

Zgodnie z ustawą z 20 maja 2014 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić towar w ciągu 60 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj:

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 60 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży w załączniku+dowód zakupu) a następnie odesłać na swój koszt do nas to oświadczenie wraz z towarem . Odpowiadają Państwo także za zmniejszenie wartości przedmiotu wynikające z jego użytkowania.
  • Produkt,  powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym.

Ważne:

Zwrot 60 dniowy nie dotyczy zakupu wentylatorów. Zakupione wentylatory można zwrócić w ciągu 14 dni.

 

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną za towar bądź pomniejszoną o wartość użytkową towaru.

Dokumenty do pobrania:

• Instrukcja do garnków żeliwnych
 
 
 
 
 

-5%

Rabatu na pierwsze zakupy od 99zł.

Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium